Красуні

жіночій сайт

Питання психології

Хочу посаду або як уникнути типових помилок в жіночій кар'єрі

Всі давно звикли бачити жінок у різних сферах життя, в тому числі на високих керівних постах. Однак є дами, які з молодих років успішно просуваються службовими сходами, а є й такі, які до пенсії є тільки хорошими виконавцями. Чому в одних професійне зростання швидкий, а у інших повільний,а то і зовсім відсутня? Поговоримо про типові помилки в жіночій кар'єрі. Кар'єрне зростання багато в чому залежить від того, як співробітник позиціонує себе. Те, як колеги та керівники сприймають вас, залежить від вас самих. Жінкам не завжди вдається показати себе сильними і здатними до управління. Яких помилок слід уникати?

Як знайти цікаву тему для живої розмови

Які краще підібрати теми для розмови з хлопцем? Про що вести бесіду на першому побаченні? Як поводитися в незнайомій компанії? Ми готові розповісти про все це. Ознайомившись з інформацією, ви не будете відчувати себе ніяково, коли ситуація складеться так, що ви залишаєтеся наодинці з малознайомою людиною. Звичайно, ви можете зовсім не заводити розмову, але найчастіше його з якихось причин почати все-таки потрібно. Давайте відкинемо горе і спробуємо знайти теми для спілкування.

Назвіться в незнайомій компанії!

Або попросіть представити вас незнайомій людині (або людям). Добре, якщо це буде невелика презентація: «Це Наталя, ми разом ходимо на тренування» або «Мій друг працює у сфері нерухомості». Такі уявлення дають хід розмови, викликають взаємне дружелюбність, особливо при збігу інтересів. Найімовірніше, що тема буде розвинена, завдяки уточнюючим питань, як з вашого боку, так і з боку співрозмовника.

Спокій в стресових ситуаціях або як перестати нервувати

Є люди, які постійно перебувають у стані занепокоєння. Вони переживають з приводу і без нього. Як тільки вирішується одна проблема, вони тут же починають нервувати з іншого приводу. Якщо ви відчуваєте, що теж піддалися цій звичці, пора дізнатися, як перестати нервувати, взяти себе в руки і не переживати через дрібниці.

Проблеми, турботи,робітники і особисті питання йдуть суцільний низкою. Зупинити ці стрункі ряди нам навряд чи під силу. Кожен вирішує по-своєму, як зустрічатися з проблемами. Хтось ховає голову в пісок, наче страус, хтось стискає кулаки для удару, а хтось намагається позбутися проблем, жартуючи і сміючись. Як заспокоїти нерви? У нас є план!

Продумане планування часу або як за робочий день все встигнути

Знаєте, що має найбільшу цінність в сучасному світі? Думаєте, гроші? Насправді, це інформація і час. Парадокс і в тому, що сучасна людина має масу пристосувань, які дозволяють економити час, і при цьому часу йому постійно не вистачає. Як все встигати - таке питання ставить собі кожна людина,який не знає методів планування часу.

Дивіться самі. Сьогодні нам не завжди треба витрачати час на зустрічі з партнерами по бізнесу. Достатньо зателефонувати або з'єднатися по скайпу. Все частіше ми робимо покупки через Інтернет. На кухні найскладнішу роботу за нас робить розумна техніка - комбайн або блендер, мікрохвильовка, мультиварка,посудомийна машина. А буває і так, що ми купуємо напівфабрикати, а то й зовсім готові страви. І нам вперто не вистачає часу. Колись спілкуватися з сім'єю, займатися собою і особистими хобі. Доступність інформації також обертається проти нас, оскільки ми просто тонемо в ній.

Як позбутися панічного страху і впоратися з нав'язливою фобією

Одного разу ми прийшли на дитячий день народження в кафе, де мій трирічний син закотився в істериці при вигляді клоуна. Він ревів так, що заклало вуха у всього персоналу та відвідувачів, навколо нас зібрався натовп, яка тут же винесла вердикт: у дитини коулрофобія (панічна боязнь клоунів). Природно, відразу ж надавали купу порад,як позбутися фобій.

Поради були різні. Деякі здавалися цілком прийнятними, деякі - відвертим маренням. Слава Богу, я не стала слідувати жодному з них, але постаралася дізнатися про фобії людини якомога більше. Дізналася і заспокоїлася. Боязнь клоунів трапилася у нас перший і останній раз.Ми спокійно розглядали цих веселих хлопців на картинках і веселилися в цирку.

Міфи і правда про невербальне спілкування або як зрозуміти мову жестів

Розуміти і розрізняти сигнали, які показують люди за допомогою жестів - вельми корисний соціальний навик. Деякі їх не помічають, а ось досвідчені психологи можуть інтуїтивно прочитати практично будь-якої людини. Як зрозуміти мову жестів, якими доповнює свою промову співрозмовник? Зробити це просто, потрібні тільки лише знання і навички.

Мова тіла, у порівнянні з іншими мовними засобами спілкування, є унікальним способом передачі інформації. Саме невербальні засоби спілкування (НЕ мовні) несуть в собі від 60 до 80% прихованої інформації. Щоб бути впевненим у тому, що ви правильно зрозуміли людини, необхідно «з'єднати» вербальні та невербальні засоби спілкування. Якщо слова йдуть в розріз з мовою його жестів, є сенс насторожитися і знову перевірити інформацію.

Як реагувати на грубість і хамство

У прекрасний літній день ми з подругою вирішили вибратися на пляж. Погода чудова, настрій відмінний, автобус з кондиціонером. І тут якийсь пасажир, проходячи повз нас, кидає грубу фразу про те, що стояти на проході зовсім не обов'язково, загородили, мовляв, прохід плюгавки. Легкий шок змінився зіпсованим настроєм. Слава Богу, це швидко минуло, але випадок змусив задуматися: як реагувати на грубість і хамство, і при цьому не зіпсувати настрій собі коханій?

Транспорт, робота, випадкові перехожі можуть стати джерелом грубості або відвертого хамства, яке надовго виб'є вас із колії. Тому ми вивчили поради психологів і ось що з'ясували.

Як бути розумнішими начальника

Різні бувають начальники. Якщо ваш бос - чудова людина, справедливий, розумний, не позбавлений почуття гумору, вам дуже пощастило. Але як бути тим, у кого шеф - не подарунок? Зустрічаються начальники дурні, хитрі, злі, дратівливі. А є й справжні самодури, які вирішили, що їх посада дозволяє їм принижувати людську гідність в якійсь мірі залежних від нього людей. Як бути розумнішими начальника настільки, щоб не дозволити йому зробити ваше життя нестерпною і при цьому не втратити роботу? Не варто боятися лютих босів, які при кожному зручному випадку бризкають слиною і обзивають підлеглих останніми словами. Потрібно просто вміти з ними спілкуватися, пам'ятаючи при цьому про свої інтереси. Психологи спеціально для подібних випадків розробили стратегії поведінки. Якщо ви не бажаєте цілувати начальство нижче спини, вам обов'язково потрібно ознайомитися з цим матеріалом.

Страх старості: як його позбутися

Чи знаєте ви, чому багато жінок в певний момент просто перестають відзначати дні народження? Їх переслідує страх старості, і вони не знають, як його позбутися. Вони просто знемагають, коли нові зморшки з'являються на їх обличчі. Вони непритомніють, коли з'являється кілька сивих волосин. І кожен прожитий рік сприймається ними як наближення до старості - образ зморшкуватою баби міцно засів в їх голові.

Напевно, страх старості в тій чи іншій мірі властивий всім людям, особливо жінкам. І все справляються з ним по-різному. Одні починають скуповувати чудодійні баночки з антивіковими кремами. Інші шукають авантюрних пригод, боячись втратити час. Треті атакують косметичні салони, намагаючись позбавитися від перших ознак старіння за допомогою масок і чудодійних уколів. І тільки мудрі жінки розуміють, що потрібно просто жити і насолоджуватися кожним прожитим днем.

Вижити на новому робочому місці: поради вчорашнім здобувачам

Отже, найвідповідальніший етап позаду. Ви пройшли всі можливі співбесіди, довели свій високий професійний рівень, тому прийнято до лав співробітників. Але не розслабляйтеся, адже попереду - адаптація в колективі і на новому робочому місці. Хочете, щоб випробувальний термін не став для вас справжнім випробуванням? Тоді прочитайте поради вчорашнім здобувачам про те, як вижити на новому робочому місці.

Читайте всі нормативні документи, які можна прочитати

Головне завдання нового співробітника - стати частиною колективу. А для цього потрібно прийняти правила, які напевно існують. Тому не пошкодуйте часу на те, щоб ознайомитися з основними принципами життя в даній компанії. Це можна зробити декількома способами. Перший і формальний - прочитати внутрішні документи.